МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СПІЛКУВАННЯ
Основною перешкодою для ефективного навчання дітей з порушеннями розвитку зазвичай є протестна поведінка та відмова від співпраці (комунікативної взаємодії). Саме тому на початкових етапах роботи саме формування співпраці є нашою основною метою. Лише навчиши дитину виконувати прохання, реагувати на інструкції, ми можемо планувати навчання іншим навичкам: побутовим, мовним, розумовим, соціальним і т.д. Формування у дитини навички співпраці тісно пов’язане з наявністю керівного контролю у батьків та значущих дорослих.
Детальніше у повному тексті статті http://vakp.nlu.edu.ua/index.php/2227-6246/article/view/156592