ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО ПРИЙНЯТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СПІЛКУВАННЯ
Однією з найскладнішим складових успішної корекційної роботи є перенесення сформованих навичок у повсяденне життя, залучення дитини до активної соціальної взаємодії та формування у неї потреби стати частиною соціуму. На цьому етапі роботи надзвичайно важливим є розвиток емоційної сфери дитини, залучення її до емоційно значущої взаємодії. Це потребує від дорослих особливих навичок, які часто важко описати, адже потрібно зберігати баланс між необхідною вимогливістю і щирою зацікавленістю дитиною, відчуттям її емоціного стану та вмінням керувати ним.
Детальніше у повному тексті статті https://apsijournal.com/index.php/psyjournal/article/view/264/180